Salonreglement

1. afspraken

 

  • Indien, om welke reden dan ook, de afspraak geannuleerd moet worden gelieve dit minimum 24h op voorhand door te geven. Indien dit niet binnen de 24u wordt gedaan ben ik genoodzaakt 50 % in rekening te brengen.
  • Wij vragen u op tijd te komen. Bent u meer dan 10 minuten te laat op uw afspraak ben ik genoodzaakt deze te annuleren om de andere klanten hun afspraak op tijd te laten doorgaan!
  • CoLore werkt enkel op afspraak. Het is onmogelijk om zonder afspraak een behandeling te bekomen.
  • Bij het maken van een afspraak bij gaat u akkoord met deze annuleringsvoorwaarden, prijsvoorwaarden en het salonreglement.
  • Wanneer u reeds over kunstnagels beschikt van een collega styliste rekenen wij steeds een nieuwe set aan.
  • Wij plaatsen geen gelnagels bij klanten jonger dan 18 jaar. Gellak kan vanaf 16 jaar met begeleiding van een ouder.
  • Wanneer wij tijdens de behandeling een bacterie, schimmel of andere onregelmatigheden opmerken zijn we genoodzaakt de behandeling stop te zetten en u door te verwijzen naar uw huisarts.

2. Prijzen en betalingen

 

  • Alle prijzen van onze diensten staan vermeld op onze website www.coloreschoonaarde.be .
  • Afrekenen kan enkel contant. Bancontact, Visa en Mastercard kunnen niet worden gebruikt.
  • Er worden geen bankbiljetten van € 200 of € 500 aanvaard.
  • De prijs van nail art kan op voorhand worden bepaald.

3. Garantie op gelnagels

 

CoLore staat voor kwaliteit en service. Wij geven 1 week (7 dagen) garantie op de behandeling. De garantie vervalt indien:

  • u door een andere styliste eventuele breuk laat rechtzetten
  • u zelf begint te vijlen, knippen of prutsen.
  • u zonder bescherming met agressieve chemicaliën of andere oplosmiddelen werkt
  • u als nagelbijter schade toebrengt
  • u medicijnen gebruikt
  • u zwanger bent

Draag zorg voor uw nagels, dan zet ik telkens opnieuw met dezelfde zorg en plezier een nieuwe set!


4. Gedrag in de nagelstudio

 

  • Het is niet toegestaan huisdieren of kleine kinderen mee te brengen naar het salon.
  • Tijdens de behandeling ligt je GSM aan de kant.
  • Het salon heeft het recht om een schadevergoeding te vragen aan de klant indien deze infrastructuur, meubilair, apparatuur of producten beschadigt.
  • Diefstal wordt steeds doorgegeven aan de Politie.
  • Roken of eten is niet toegelaten tijdens de behandeling.

5. Privacywetgeving

 

  • De persoonlijke gegevens zullen niet doorgegeven worden aan derden.
  • Wij zijn verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie of gesprekken die de cliënt ons heeft toevertrouwt tijdens de behandeling.
  • Informatie is vertrouwelijk als dit door de cliënt zo is aangegeven of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.
  • De geheimhouding vervalt indien, op de grond van een wettelijke bepaling of een rechtelijke uitspraak de schoonheidsspecialiste verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.

6. Promo's

 

  • De lopende promo's zijn te bekijken op de pagina 'Modellen gezocht'
  • Deze behandelingen worden aan reductie aangeboden om de techniek perfect onder de knie te krijgen. 
  • Indien u een behandeling aan reductie tarief heeft genoten, geeft die niet automatisch het recht om deze in de toekomst aan hetzelfde reductie tarief te genieten. 
  • Wanneer de behandeling uit verschillende afspraken bestaat zal er gevraagd worden het volledige saldo te voldoen bij uw eerste bezoek.
  • U heeft geen of beperkte inspraak betreffende kleur, shape en lengte van de nagel.